Η σημασία της προώθησης της εταιρικής επικοινωνίας
Όλες οι προαναφερθείσες κινήσεις αποτελούν τα συστατικά στοιχεία της πολιτικής προώθησης μίας επιχείρησης μέσω της συχνής και αναλυτικής αναφοράς σε αυτή. Ο στόχος πρέπει να είναι το να γίνει μία επιχείρηση ή το προϊόν της “word of mouth”, δηλαδή τακτικά αναφερόμενο σε κάθε αντίστοιχη αφορμή όνομα, ακόμα και σε απλές συζητήσεις των πολιτών. Έτσι, σε κάθε περίπτωση που κάποιος θέλει να αγοράσει τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται μία επιχείρηση, αυτόματα ο νους του θα πηγαίνει στην συγκεκριμένη εταιρεία που έχει καταφέρει να γίνει word of mouth. Ένα παράδειγμα είναι το κανάλι Star. Όλα τα ελληνικά κανάλια παίζουν ταινίες του Hollywood, αλλά οι περισσότεροι από εμάς έχουμε πει τουλάχιστον μία φορά στη ζωή μας τη φράση: «Έχει καμία καλή αμερικανική ταινία στο Star;».
Η επικοινωνία, λοιπόν, έρχεται να υποκαταστήσει τη διαφήμιση στο πλαίσιο της προσπάθειας αύξησης των πωλήσεων μίας εταιρείας. Τα Γραφεία Τύπου, ξεκινούν να κάνουν ακόμα πιο δημιουργική δουλειά από ότι παλαιότερα και είναι ικανά να προσφέρουν ολοκληρωμένα πλάνα στρατηγικής προς την κατεύθυνση της μετατροπής ενός λογοτύπου ή μίας εταιρικής επωνυμίας σε word of mouth. Η Press Services έχει όλη την απαιτούμενη τεχνογνωσία και το μεράκι, για να σας δείξει τον τρόπο. Θα χαρούμε να ακούσουμε τους στόχους σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου