Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2007


Ο Θεόδωρος Ζούμπος και ο Νίκος Καϊμακάμης αποτελούν το έμψυχο δυναμικό της Press Services.


Επικοινωνήστε μαζί μας και ενημερωθείτε για το πώς μπορείτε να:


- Σχεδιάσετε μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική για εσάς και την εταιρεία σας
- Βρείτε έναν αποτελεσματικό τρόπο επικοινωνίας με τα ΜΜΕ
- Λάβετε επικοινωνιακές συμβουλές από δύο εξειδικευμένους επαγγελματίες του χώρου
- Δημιουργήσετε εταιρικά έντυπα και κάθε είδους έντυπες μορφές εταιρικής επικοινωνίας
- Έρθετε σε καλύτερη, αμεσότερη και σταθερή επαφή με πλήθος κόσμου μέσα από την επικοινωνία
- Διατηρήσετε την επαφή με το πελατολόγιο σας μέσω της σταθερής επικοινωνίας σας μαζί τους

Εάν τουλάχιστον ένα από τα παραπάνω ανήκει στους στόχους σας, τότε δεν έχετε παρά να έρθετε σε επαφή με την Press Services, για να μένετε πάντοτε σε επαφή.

Press Services
Νικηταρά 8-10, Τ.Κ. 10678, Ομόνοια

1 σχόλιο:

Nikos Kaimakamis είπε...

Η σημασία της προώθησης της εταιρικής επικοινωνίας

Η εποχή της διαφήμισης περνά στον αστερισμό του plan B. Η λογική προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών μίας επιχείρησης αλλάζει και στρέφεται προς την κατεύθυνση της διαρκούς κινητοποίησης των Media προς όφελος των συμφερόντων κάθε επιχείρησης. Αφήνοντας πίσω της την κλασική και δαπανηρή διαφημιστική πρακτική, η αγορά μετεξελίσσεται και επιλέγει την εναλλακτική προώθηση. Οι επιχειρήσεις επιδιώκουν να κάνουν γνωστό το όνομά τους στην αγορά με ποικίλους τρόπους, ένας από τους πιο αποδοτικούς από τους οποίους είναι η θέση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους στην καθημερινή ή μηνιαία ενημερωτική agenda. Η συχνή αποστολή Δελτίων Τύπου, η κινητοποίηση των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας προς όφελος μίας επιχείρησης, η δημιουργία σχέσεων με μερίδα του Τύπου, η συμμετοχή σε εκδηλώσεις, η χορηγία πολλών από αυτές και η τακτική εύρεση αφορμών για αναφορά στην επιχείρηση αποτελούν στοιχεία εκ των ων ουκ άνευ σε μία εποχή κατά την οποία ο ανταγωνισμός αποτελεί τον κανόνα.
Όλες οι προαναφερθείσες κινήσεις αποτελούν τα συστατικά στοιχεία της πολιτικής προώθησης μίας επιχείρησης μέσω της συχνής και αναλυτικής αναφοράς σε αυτή. Ο στόχος πρέπει να είναι το να γίνει μία επιχείρηση ή το προϊόν της “word of mouth”, δηλαδή τακτικά αναφερόμενο σε κάθε αντίστοιχη αφορμή όνομα, ακόμα και σε απλές συζητήσεις των πολιτών. Έτσι, σε κάθε περίπτωση που κάποιος θέλει να αγοράσει τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται μία επιχείρηση, αυτόματα ο νους του θα πηγαίνει στην συγκεκριμένη εταιρεία που έχει καταφέρει να γίνει word of mouth. Ένα παράδειγμα είναι το κανάλι Star. Όλα τα ελληνικά κανάλια παίζουν ταινίες του Hollywood, αλλά οι περισσότεροι από εμάς έχουμε πει τουλάχιστον μία φορά στη ζωή μας τη φράση: «Έχει καμία καλή αμερικανική ταινία στο Star;».
Η επικοινωνία, λοιπόν, έρχεται να υποκαταστήσει τη διαφήμιση στο πλαίσιο της προσπάθειας αύξησης των πωλήσεων μίας εταιρείας. Τα Γραφεία Τύπου, ξεκινούν να κάνουν ακόμα πιο δημιουργική δουλειά από ότι παλαιότερα και είναι ικανά να προσφέρουν ολοκληρωμένα πλάνα στρατηγικής προς την κατεύθυνση της μετατροπής ενός λογοτύπου ή μίας εταιρικής επωνυμίας σε word of mouth. Η Press Services έχει όλη την απαιτούμενη τεχνογνωσία και το μεράκι, για να σας δείξει τον τρόπο. Θα χαρούμε να ακούσουμε τους στόχους σας.